弊社社員宛の送信メールについてお詫びとお願い
お客様各位
拝啓 貴社ますますご清祥のこととお慶び申し上げます。
日頃は格別のご高配を賜り厚く御礼申し上げます。
さて、先日弊社のホームページをリニューアルいたしました。
その後、弊社社員宛のメールの一部が届かないことが判明いたしました。
*****@circuitdesign.co.jp → NG
*****@circuitdesign.jp → OK
本日は、弊社メールサーバーで受信エラーとなったお客様に、お知らせをしております。
下記期間中に弊社社員宛に送信されましたメールを再度、送っていただきますようお願い申し上げます。
この度は皆様に、大変なご迷惑をおかけして申訳ございません。深くお詫び申し上げます。
2019年10月4日17時30分 ~ 2019年10月10日12時
※現在は復旧しております。
*****@po.circuitdesign.co.jp → NG
今後「po」をとって送信してください。
上記期間中の送信メールは送信後3日以降にエラーメールとしてお客様に届くと思います。
それは今回のことが原因であることをお知らせいたします。
Notice of apology and request about sending emails to Circuit Design staff.
The other day our homepage underwent renewal. During this time, it was noticed that some emails were not reaching our staff when using one of the below addresses:
*****@circuitdesign.co.jp –> Fail
*****@circuitdesign.jp –> Success
From today, those who have received reception error message from our company server will be sent a notice of apology and information about this error. We would like to request any emails sent during the below period to be sent again.
4th October 2019, 17:30 (JST) – 10th October 2019, 12:00 (JST)
– The problem has been resolved.
*****@po.circuitdesign.co.jp → Fail
– From now on please remove the “po”.
It is thought that any email sent during this period were replied with an error message approx. 3 days or after. We apologise for the inconvenience.